“BİR DAHA ASLA GÖRÜŞMEM DEDİĞİN BİRİ VAR MI?” EN ÇOK MERAK EDİLEN SORULARI CEVAPLADIM!

  Показвания 1,290,441

Kerimcan Durmaz

преди 2 месеца

Hey bitches!
Bu videomda sizden gelen en çok merak edilen soruları tüm şeffaflığıyla cevapladım. Umarım izlerken keyif alırsınız. Lütfen videoyu beğenmeyi, kanalıma abone olmayı ve tüm görüşlerinizi yorum bölümüne yazmayı unutmayın!
Videomda bahsettiğim Darkness Mascara ve Sophisticated Lipstick Kampanyası’nı aşağıdaki linkten bulabilirsiniz. 😘💕
www.kerimcandurmazstore.com/urun/sophisticated-hediye
-------------------------------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: kerimcandurmaz
TWİTTER: kerimcandurmaz
SNAPCHAT: kerimcandurmaz

Contact: info@kerimcandurmaz.com

Коментари
vusala saribash
vusala saribash преди час
Kerimcan abi lütfen benim için floridadaki XXXTENTACİON'un mezarına gidermisin, o benim en büyük hayallerimden biri ve belki onu sen gerçekleştirirsin=)(
Bla bla bla Bla
Bla bla bla Bla преди ден
Sacini sari yapmasaydin zaten guzeldin yine dogala don
work home
work home преди 2 дни
Danla selin derken "seni unutmadık sanma Demet" İkide bir benim evime haciz geldi sen nerdeydin diyosun ya millete arsız bir şekilde... İşte sen tek bir hatasında ittiğin bu çocuğun o günlerde tek yanında olan kişilerden olduğunu görmezden geliyorsun. İnşallah senin yıllardır saçma sapan sözlerin olduğu kendin gibi alaturka şarkılarını sahneni vs. KCan'ımız unutturacak bize. Gençliğimin feci travması DM... Senin döneminin genci olduğum için çok üzgünüm "ALLAH BELANIZI VERSİN KENDİ BOKUNUZDA BOĞULUN" 🤲😂😉 #demetakalın
Göktuğ Kangal
Göktuğ Kangal преди 2 дни
Yanıyorsun yaktın buraları 😘😘
Zeynep Nevra Ertuğrul
Zeynep Nevra Ertuğrul преди 6 дни
Beni linçlemeyin ben sadece kendi düşüncemi buraya yazıyorum bu benim hakkım ama gerçekten bana çok yapmacık geliyorsun
memo ji
memo ji преди 6 дни
bu arda burda şarkı ile ilgili çok spoiler var peşimdeler derken falan
nastaran asaei
nastaran asaei преди 9 дни
harikasin
Narmin Lyrics
Narmin Lyrics преди 9 дни
Kerimcan umarim şarkin EF SA NE OLUR.EFSANE ETKI YARATIR. BENDE AÇIP DINLERIM.AZERBAYCANDAN SELAMLAR
Narmin Lyrics
Narmin Lyrics преди 9 дни
Ay Sende Akrepmisin Bebek?!Me Too😘
Asel Sarısakal
Asel Sarısakal преди 9 дни
BİR GÜN SAVAŞ OLURSA KESİNLİKLE KAZANIRIZ ÇÜNKÜ BİR SÜRÜ TOPUMUZ VAR.. BÜLENT ERSOY KERİMCAN DURMAZ RÜZGAR ERKOÇLAR AYTA SÖZLERİ EMEL AYDAN DEVRAN ÇAĞLAR...
ranu rebreboğlu
ranu rebreboğlu преди 3 часа
komik misin
Asel Sarısakal
Asel Sarısakal преди 9 дни
@Nisan yanı oda dogru ama...
Nisan
Nisan преди 9 дни
Ayta Sözeri kadar üsluplu, saygılı bir insan yok... Kişilik her zaman önemli...
Maral Çayan
Maral Çayan преди 9 дни
*Aynı sofra da yemek yedik , karnını doyuran düşman oldu .. Seninleyiz Can* ❤🙏
Esra Erdoğdu
Esra Erdoğdu преди 9 дни
James charles’la bir video gelsin be
KÜBRA GÜNDOĞDU
KÜBRA GÜNDOĞDU преди 10 дни
Bizde seni❤️
DORUK YILDIRIM
DORUK YILDIRIM преди 10 дни
Bi like atsan çok sevinirim
Veda ATICI
Veda ATICI преди 10 дни
Selin ciğerci önceden senin telefonundan story atıp "Sinoz bak Kerimcandan da story atıyorum. Artık bana kil maskesi gönderirsin" diyen su sarışın değil miydi?
your world must be change kua
your world must be change kua преди 11 дни
Şömine yakmanın doğadaki karbondioksit oranini arttırarak küresel ısınmaya yol açtığını biliyor muydunuz ? Videodaki kesilen odun parçaları dünyanın akciğeri denilen ormanların tahribi sonucu ortaya çıkmıştır. Lütfen bilinçli olalim . Kendi keyfimiz için dogaya zarar vermeyelim!!! Not: Kerimcan yaptı diye sen yapma. Kerimcan = popülerlik peşinde koştuğu için görsellik adına yapmış bu kesinlikle yanlış!
zeh gnc
zeh gnc преди 12 дни
4:01 aynen 👏
Inci Sinem Yağız
Inci Sinem Yağız преди 13 дни
abi çocukları seviyormusun
ineed plumbus
ineed plumbus преди 13 дни
olaysın ayol
Cafer Yalavuz
Cafer Yalavuz преди 13 дни
Hiç kimse: Kerim can: brein storm
Niyat.murat000 Murat000
Niyat.murat000 Murat000 преди 14 дни
love u G im watching u from london
Rüveyda Özaytürk
Rüveyda Özaytürk преди 14 дни
26:02 şarkısından kesit vermiş haberimiz yok :)
Aleyna Uzuntepe
Aleyna Uzuntepe преди 14 дни
Hiç bukadar açık bi soru cevap izlememiştiim.İzlerken 1 kere bile sardırmadım.Türkiye hakkında çok haklısın elimde olsa kesinlikle bende Amerika da yaşamak isterdim.Danla konusuna gelirsek te okadar haklısın ki.Az bile söyledin.Sana büyük haksızlık yaptı.Sen benim arkadaşım olacaksın video çekelim diyeceksin 1 dakika beklemezdim o an koşup gelirdim.Seni seviyorum ve hertürlü arkandayım:)
BİRGÜL ODABAŞI
BİRGÜL ODABAŞI преди 14 дни
Bu saç zaten hiç yakismamis 🙂
Ömer Bey
Ömer Bey преди 15 дни
Karrı
Bagtygul Raheja
Bagtygul Raheja преди 16 дни
Allah gönlünce versin her şeyi
curlycan
curlycan преди 17 дни
Ya bana mi öyle geliyor kerimcan tamamen james charles e benzemiyormu konuşması tarzı
Ibrahim Ibrahim
Ibrahim Ibrahim преди 17 дни
Ulan adam gey Bildiğin gey Ne kadar iyi insan olsa bile iğrenç bşe Saygi duymak zorunluluk değil. Musulmansan eğer bir hirsiz yada katilden farki yok Islamda cezasi ölum. Allahin nefret ettiği birini sevmek yada saygi duymak yerine kendinizi duzektin. Siz olmasanizda çocuğunuz bunlar gibi olur
ranu rebreboğlu
ranu rebreboğlu преди 3 часа
sanane
Neslihan Sever
Neslihan Sever преди 17 дни
Seni seviyorum sevgim asla bitmeyecek ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hatice Öksüzoğlu
Hatice Öksüzoğlu преди 18 дни
OLLAAYYY VİDEO SENİ ÇOOKKK SEVİYORUUUMM ÖPÜYORUM GÜZEL KALBİNDEEENNN
Adem Nesedem
Adem Nesedem преди 18 дни
Bu tür konuşma bayanısı hüküm beli yaşam beli insan ömrü belli ölüm gerçek deyermiydiki asi olmaya
Emel Ufuk
Emel Ufuk преди 18 дни
Seni Doğuran O Annenin Ellerini Öpmeyim İyiki Seni Doğurmuş
Emel Ufuk
Emel Ufuk преди 18 дни
Seni Çok Seviyorum Sen iyiki Varsın Ama Yaaa
Magic Realism
Magic Realism преди 20 дни
Seeeyaaa bebeyyyiiimmmm
Ömer Türkkan
Ömer Türkkan преди 20 дни
Geberrr
Medine Çelik
Medine Çelik преди 21 ден
Senin gibi sansli olamayiz ...
Senem Salık
Senem Salık преди 21 ден
Sen bu ulkede bir suru seyi degistiren bir insansin. Basta benim kimligimi fark etmemi ve bunu utanmadan soylememi sagladin. Gozlerinin icine bakarken bile gulumsuyorum. Umarim cok basarili olursun, hep yuzun guler. Seni coook seviyorum♥️
bana el kol yapma
bana el kol yapma преди 21 ден
Kerimcaannn😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Peri Su
Peri Su преди 21 ден
Lady Gaga dinlemiyordum bu saatten sonra dinliyorum (: 😂😂
Zehra Erkan
Zehra Erkan преди 21 ден
soru-cevapta bu kadar doğrucu ve bir şey saklamadan her şeyi patpat söyleyen birisini ilk kez görüyorum, kerimcan sen teksin kıızzzz
fanfinifinifon fi
fanfinifinifon fi преди 21 ден
aklın varsa buraya gelme aşkım imkanım olsa 1 dk durmam burda :(
Nisan yağmur
Nisan yağmur преди 22 дни
Yanlış hatırlamıyorsam bir ara Şevval Şahin'le dalga geçmiştin 🤔 ingilizce konuştuğu için..
Derin Uygur
Derin Uygur преди 22 дни
türkiyede zengin los angelesde ortaya düştün garip bu kerimcan tarzı değil
komiklerinkralı jado
komiklerinkralı jado преди 23 дни
Top topi top
Sey it
Sey it преди 23 дни
bize türkiyede Kerimcan Var dendi 😂😂 bize var dediler bizde geldik 😅
Haynurisa Çatkın
Haynurisa Çatkın преди 23 дни
Senin sırf normal bir insan gibi hayatını yaşamana ragmen magazin ve haber programlarında mansette görmekten sıkıldım. yaptığın tek şey hepimizin gündelik hayatında yaptığı seyleri yapıp yaşmak. buna ragmen gülmen tüm gençlere çok büyük bir örnek SENİ SEVİYORUZ AMERİKA da ÖZGÜRLÜĞÜNE kavuşan BİRİCİK KERİMCANIMIZ
Düşük Bütçeli Seslendirme
Düşük Bütçeli Seslendirme преди 25 дни
🌍Amatör animasyon dublajları yapıyorum. Destek olursanız çok sevinirim. 🙂👍
Derya
Derya преди 25 дни
32:50 👌👏👏👏👏
Hakan Ceyhan
Hakan Ceyhan преди 25 дни
Sevgilisi kız mı erkek mi😀😀
ranu rebreboğlu
ranu rebreboğlu преди 3 часа
sanane
Hakan Ceyhan
Hakan Ceyhan преди 15 дни
@berra sen şöyle gel bakalım yanıma da sana ne kadar dolu olduğumu göstereyim 😀😀nyse cnm kalp kırmayalım bi lolipop için ☺☺
berra
berra преди 15 дни
eğer halka açık bi alana yazıyosan evet bana sormuş oluyon ve senin de dolu bi tarafını göremedim dfshshfksafj
Hakan Ceyhan
Hakan Ceyhan преди 15 дни
@berra sana mı sordum boosss yapma yapma
berra
berra преди 16 дни
Napcan
Aslı Güleçin
Aslı Güleçin преди 25 дни
ŞARKI İÇİN O KADAR HEYCANLIYIM Kİ VE SENİ ÇOK SEVİYORUM
Ümmü bcr
Ümmü bcr преди 26 дни
YA EVİNE BA-YIL-DIM TEK KELİMEYLE ( İnşallah bende birgün hayallerimi gerçekleştiririm :)
ishak Reis
ishak Reis преди 26 дни
Seviliyorsun kral bu videoyu 3. İzleyişim
Nuray Zəkəryayeva
Nuray Zəkəryayeva преди 27 дни
Azerbaycana da gelsene
Nuray Zəkəryayeva
Nuray Zəkəryayeva преди 16 дни
@User Name hə
User Name
User Name преди 16 дни
Bir müddət Azərbaycanda olub deyəsən vizajist olaraq
Efe Utku Tığıl
Efe Utku Tığıl преди 28 дни
Bunlar selin cigerciyle dubaiye gitmişlerdi selin kerimcanin agzina dusecekti neredeyse; nasıl ona imreniyor nasıl kıskanıyor anlatamam cok kasti kendini cok. ayrıca danlayi da hic sevmem ayni karede neden oluyorlar diye de kerimcana cok sinirleniyorum bu kadar reyting delisi bi kadına asla prim vermemesi gerekiyor kesinlikle
Emirhan Car parking
Emirhan Car parking преди 29 дни
Kız takliti yapıyon
Erdem Erdemli
Erdem Erdemli преди 29 дни
Seni nedensiz sevmiyor ve senden nefret ediyordum (birisinden bilasebep nefret etmek ne büyük kepazelik). Ama seni izledikçe bayılmaya başladım sana. Dürüst, tatlı lubunya seni. Başarılar diliyorum, kocaman sevgiler...
Erdem Erdemli
Erdem Erdemli преди 27 дни
@Bal kız belki yazdıklarımı dağ görür diye yazmıştım. Bir nevi günah çıkarma anlasanaaa 😂🤣
Bal kız
Bal kız преди 27 дни
Tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış
Derya KÖYMEN
Derya KÖYMEN преди 29 дни
Şarkını dört gözle heyecanla bekliyoruz ama içimden bir hissiyat 1 Ocak da yayınlayacakmışsın gibi geliyor inşallah öyledir yeni yılın ilk gününe senin enerjinle dolu dolu geçirmek istiyorum ve her zaman şeffaf olduğun için teşekkürler biz hep seninleyiz pamuğum 😘😘💋💋
Emirhan Turan
Emirhan Turan преди месец
ecemin instası ne
Derya Sahsivar
Derya Sahsivar преди месец
Abi çoğu soruda sanki çok korkunç yani "istemedin" bir soru çıkacak mış gibi heyecandan su içiyon.keşke çok bilgili kelimeler bilseydim😔hiç bir şey düzgün yazamiyom.
Gizem Kılıçoğlu
Gizem Kılıçoğlu преди месец
2.04 sana kesinlikle katılıyorum Kerimcan enn iyisini yapıyorsun LA da kalarak 🌸👏🏼
A.D
A.D преди месец
En çokta kendi çıkarı için insan kullanan bencillere tav oluyorum. Açık ve net yalaklar ;)
İsveç Misveç
İsveç Misveç преди месец
Klip ne zaman?
özlem b
özlem b преди месец
Danla cemalcanın yutup kanalı açmasına felan bile fesatlık yapan birisi sen ne anlarsın beceriksiz vs gibi herkesi kendine rakip görüp asla ilerlemelerini istemiyo arkadaş beya başka bişey destek olma yok bir gün beni geçer korkusuyla ne kadar özgüvenli gözükse de özgüveni düşük birisi bence sadece klavye artistliği gibi bir şey🤗
Meryem Sultan
Meryem Sultan преди месец
bgcd.info/one/lJabjJ-memuZ3JM/video
CARBON Life
CARBON Life преди месец
SA
Gamer App
Gamer App преди месец
Çuksın artık şu şarkı ya aşırı aşırı merak ediyorum ve sana güveniyorum, müzik tarzımız aynı çünkü, twerk dedin beni kalbimden vurdun😂
Adelina Zalialieva
Adelina Zalialieva преди месец
Так искренне ответил на все вопросы )
gulnur s
gulnur s преди месец
saclarin siyah cox yakiwiyor
Wasgeht moruk
Wasgeht moruk преди месец
Icimden bir ses diyorki megan the stallion typa birşey yapacak ama hadi bakalım
serhat serhat
serhat serhat преди месец
Kız lubunya eskortluk yapmakdan başka ne kariyerin var burdaki abazalar losangels da yok cok para etmezsin orda
Haticemilyy
Haticemilyy преди месец
Seninde James Charles gibi tanınmanı gerçekten isterim ve bence kendi kariyerin için tabiki orda kalmalisin
Zeynep erdim
Zeynep erdim преди месец
Sarkı artık çıksınnn 😻
Natiq Bayramov
Natiq Bayramov преди месец
Sarki yalan
Ci do
Ci do преди месец
Anaaaam tipe bak😂😂😂
hera ziyagiloğullarısubaşı
hera ziyagiloğullarısubaşı преди месец
?
Betül Osma
Betül Osma преди месец
Bi senin america sevgin bi benim
Betül Osma
Betül Osma преди месец
Reissin
lalin nlütas
lalin nlütas преди месец
keşke türkiyede de bu kadar rahat gezebilsen. türksün ve kendi ülkende istediğin gibi rahat değilsin işte bundan nefret ediyorum.
crayz girl
crayz girl преди месец
Bu dönemde hep seni izliyorum bütün gün
Berkay Bozkurt
Berkay Bozkurt преди месец
Söylediği film neydi yavv
Niko Miko
Niko Miko преди месец
Oh
Şüheda Aydın
Şüheda Aydın преди месец
Selin Ciğerci - Danla Biliç açıklamalarında kalbim güm güm güm yani. Hani zaten biliyorduk ama Kerimcan'ın o onayı, o altına imzası, mühür'ü olay oldu.
Merve Rümeysa Okur
Merve Rümeysa Okur преди месец
35:45 ten sonrası
Goki A.
Goki A. преди месец
35:25 de Kerimcanın ışınlanması 👽 #illuminati 🙄😬🥲😂🤣
Minire Moter
Minire Moter преди месец
Ay olay 😂😂😂
Mona Lisa
Mona Lisa преди месец
AY KIZ HER ŞEYİ PAT PAT SÖYLEMEN İŞTE BU OLAYSIN
Mona Lisa
Mona Lisa преди месец
ya cok tatlısın ölcem aptal
Sude Soylan
Sude Soylan преди месец
18:45 ARİANAAAAA😢😢😢
minsexkook
minsexkook преди месец
"Danla bu aşkım, nerede reyting nerede tık gider yapışır, bana daha önce yaptığı gibi " söylerken bir burukluk sezdim , yerim seni ya :(
gizem!!!
gizem!!! преди месец
Kizzzz izleyince enerjim 1se 100 olyor. inanilmaz bir kisilik bunu nasıl anlatiyim bilmiyorm ama yani her konuda istesen en iyisi olcak birisin koca bir potansiyel var icinde sanki icinde günes var ve bu da bize cok güzel yansıyor. ikonn ama!!! Ay insanlar mutlu degil her seyi dneiyrolar terapiler yogalar sunlar bunlar sen korumayla gezdigin turkiyedeyken de mutlu enerjik kerimcandin bu naisl oluyor ya
Tr. Lalalisa Manoban
Tr. Lalalisa Manoban преди месец
Ünlülerin dansçilari dediğin anda aklima ariana'nin ikiz olan dansçilari brian ve scott,derrion,nekai,mao etc.geldi sonrada ariana grande dedin daha da heyecanlandimmm,özellikle derrion'u çok seviyorum❤
Dont Forget
Dont Forget преди месец
youtube da yeniyimm sayfama bakabilirsinizz !!
Seher Ak
Seher Ak преди месец
Çok seviyordum sahnene geldiğimde çok egoist buldum. Ünlü olmak böyle bir şey olabilir. Bunu anlayamıyor olabilirim. Empati yeteneğim yeterli olmayabilir. Ama üzülmüştüm açıkçası. Ve işin kötüsü senin dj lik yapmayacak olman. Tüm bunlara rağmen yine de saydığın ya da bir zamanlar yanında olan kişilerden çok daha samimi buluyorum seni. Ve itiraf edeyim içten içten çok seviyorum 💙
Gizem G
Gizem G преди месец
Şarkısını o kadar çok merak ediyorum ki hemen çıksın istiyorum
Sabrina Tairova
Sabrina Tairova преди месец
KERIMCAN😭😭😭😭😭
Milayk Dran
Milayk Dran преди месец
Ben kerimcanı baküden beri takip ediyorum ve o zamanlar nasıl izliyosam ve ne görüyosam hala aynı canım kerimcan ❤️ ve ta o zamanlar snapchatten konuştuğum biridir ı love you like literally babe ❤️
Nihad Nadirov
Nihad Nadirov преди месец
Sevgilin kızmı erkekmi
EBUBEKİR SEMERCİ
EBUBEKİR SEMERCİ преди месец
Sana saçının orijinal rengi daha çok yakışıyor
Nisa Sahin
Nisa Sahin преди месец
Şarkını aşırı ovdun çok yükseldim inşallah Merve Bella gibi bisey çıkmaz kerimcaaann 🤷‍♀️😅
『иɘƨʞ』NCVK exe
『иɘƨʞ』NCVK exe преди месец
sen gelme allah için
Merve Bayram
Merve Bayram преди месец
Senide kaybettik :(
Alien Girl
Alien Girl преди месец
E kerimcanın da şevvalin ingilizce konuşmasıyla dalga geçip kendisinin daha beter konuşması peki? Böyle böyle paradoksa gireriz. Tüm insanlık aynıyız nerde prim oraya gidiyoruz. Kabul edelim artık kimse de kimseyi yargılamasın. Hepimizin içi fesat.
I COME TO TURKEY FOR NEW YEAR SURPRISE! SHOCKING REACTION VIDEO!
18:05
Kerimcan Durmaz
Показвания 843 хил.
KERİMCAN DURMAZ'LA YILBAŞI ÖZEL BÖLÜMÜ!
46:27
Bize Kaldı
Показвания 635 хил.
I Bought Everything In 5 Stores
14:14
MrBeast
Показвания 31 млн.
Най-Забавните Хора в TIK TOK
13:47
xXShadowHexXx
Показвания 142 хил.
Ramo - 28.Bölüm (Son Söz)
2:13:47
Ramo
Показвания 1,9 млн.
I GOT SO CLOSE TO THE SEA LIONS! LAGUNA BEACH! - SAN DIEGO VLOG
36:08
Kerimcan Durmaz
Показвания 703 хил.
I TURNED ECEM INTO ARIANA AT MIDNIGHT!
13:33
Kerimcan Durmaz
Показвания 667 хил.
I GOT KICKED OUT OF THE STORE BUT I DIDN'T GIVE UP!
42:29
Kerimcan Durmaz
Показвания 1,3 млн.
I MOVED TO A NEW HOME! HOME & SHOPPING VLOG
37:14
Kerimcan Durmaz
Показвания 4 млн.
I WENT TO THE FLEA MARKET! MILANO VLOG Part 1
22:04
Kerimcan Durmaz
Показвания 1,9 млн.
Dubai. A trip to the riches. Big Episode.
44:20
Антон Птушкин
Показвания 20 млн.
SNACK TIME! I TRIED AMERICAN SNACKS!
28:30
Kerimcan Durmaz
Показвания 1,5 млн.
I WASHED MY CAR FOR THE FIRST TIME IN MY LIFE! 🥱
17:44
Kerimcan Durmaz
Показвания 717 хил.
I Bought Everything In 5 Stores
14:14
MrBeast
Показвания 31 млн.
Най-Забавните Хора в TIK TOK
13:47
xXShadowHexXx
Показвания 142 хил.
Ramo - 28.Bölüm (Son Söz)
2:13:47
Ramo
Показвания 1,9 млн.
EFSANE YAĞLI KAZIK YARIŞMASI!! #2
11:32
Deli Mi Ne?
Показвания 1,8 млн.
@Baturay Anar 'ın KÖPEĞİNİ GİZLİCE KAÇIRDIM !! *çıldırdı
20:11
Mucize Doktor 45. Bölüm
2:18:27
Mucize Doktor
Показвания 914 хил.
Hercai 55. Bölüm
2:39:40
Hercai
Показвания 2,1 млн.
Guess The Fortnite Streamer, Win $1,000 (Baby Edition)
10:03
FaZe Jarvis
Показвания 1,4 млн.
RITKO MDFK i NAJ GLUPATA BUGARKA (tŭpa momiche)
6:04
YTMK
Показвания 39 хил.